تاثیر آموزش ضمنی شنیداری بر عملکرد دیکته انگلیس دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی

Authorsاغروز مهدی فر، نغمه میرزائی
Conference Titleاولین کنفرانس ملی زبان و مطالعات آموزشی (علی آباد گلستان)
Holding Date of Conference۲۰ آبان ۱۳۹۵
Event Placeعلی آباد گلستان
Presented byتفرش
Page number۱۹
PresentationSPEECH
Conference LevelInternal Conferences

Abstract

هدف این تحقیق بررسی تاثیر آموزش بر روی دیکته انگلیسی دانش آموزان مقطع راهنمایی می باشد. آموزش ضمنی تعیین کننده فرصتهای یادگیری سارماندهی شده در محیط طبیعی با استفاده از تمایلات فراگیران و انگیزه های طبیعی آنهاست.