ارتباط هویت با آموزش و یادگیری زبان انکلیسی و ریاضی: مطالعه موردی چهار کشور بلغارستان، آلمان، هلند و اسپانیا

نویسندگاننفمه میرزائی
همایشهمایش ملی زیان و هویت (دانشگاه شیراز)
تاریخ برگزاری همایش۲۳ دی ماه ۱۳۹۵
محل برگزاری همایششیراز
ارائه به نام دانشگاهتفرش
شماره صفحات۱۵
نوع ارائهسخنرانی
سطح همایشداخلی

چکیده مقاله

رابطه مفاهیم خویش و هویت  با زبان در تحقیفات بیشماری مطرح شده است. عدف ار این تحقیق بررسی رابطه بین درک هویت و دستیلبی به آن می باشد. به ویژه در ارتباط با موضوعات درسی مختلف این تحقیق به بررسی این نیاز پرداخته و آموزش و یادگیری انگلیسی به عنوان زبان خارجی و یادگبری ریاضیلت در کشورهای فوق الذکر با هم مقایسه شده اند.

کلید واژه ها: مطالعه موردی، هویت، آموزش، فراگیری، زبان انگلیسی و ریاضی