برنامه درسی

لیست برنامه های درسی

عنوان reading
مقطع تحصیلی کارشناسی
زمان برگزاری دوشنبه و سه شنبه ها
مکان برگزاری ساختمان 3
طرح درس

برنامه درسی ریدینگ:

تفیق مهارت ریدینگ با مهارنهای گفتاری، نوشتاری و شنیداری

آموزش استراتژیها و مهارتهای خواندن

تکنیکهای ترجمه در حین ترجمه متون

کار کلاسی دانشجویان:

خواندن متن، ترجمه، خلاصه نویسی کل متن، ایده پردازی هر پاراگراف به انگلیسی، پرسش استاد از سولات درک مطلب بصورت شفاهی به انگلیسی، پرسش از خود متن به انگلیسی، انجام تمرینات توسط دانشجویان، توضیح قواعد واژه سازی، اصطلاحات و دیگر موارد مرتبط با تمرینات، در بخش تمرین نوشتاری، درخواست از دانشجویان جهت نوشتن موضوع ارائه شده در قالب یک پاراگراف به انگلیسی طبق شیوه آموزش داده شده، در یک جلسه تقویت درک مطاب شنیداری دانشجویان با خواندن متن ریدینگ در حالی که جزواتشان بسته است و باید آنچه را که می شنوند بنویسند.

منابع درسی: تدریس 7 تا هشت درس

Concepts and Comments/Cause and Effect by: Patricia Ackert & Linda Lee

عنوان English Grammar
مقطع تحصیلی کارشناسی
زمان برگزاری یکشنبه و دوشنبه
مکان برگزاری ساختمان 3
طرح درس

تدریس گرامر:

تدریس از جزوه تنظیم شده از منبع Let's Write   شامل: بحث زمانها، کاربرد افعال، عبارت، جمله واره، جمله و انواع آن، کلمات و قیود ربط دهنده جمله و شامل4 فصل می باشد.

هدف برنامه درسی:                                                                                                                                                                      از آنجا که افعال و زمانها نقش اصلی را در ارتباطات و جمله سازی ایفا می کنند، هدف از طرح این برنامه درسی پیشبرد مهارت نوشتاری دانشجوست.

شیوه تدریس:

-آموزش قواعد دستور زبان و ارائه مثالها وسپس دادن تمرینات بیشتربه دانشجویان و پرسش از آنها جهت تسلطشان برای کابرد قواعد درمهارتهای تولیدی.

-ترجمه جملات دستوری از فارسی به انگلیسی توسط دانشجو

-گرفتن امتحان کلاسی یصورت تستی

قابل ذکر است که منابع درسی جدید هر سال ارائه می گردد.

توضیحات

در تاریخ 28، 29 و 30مهر ماه 1398 اولین امتحان از مباحث گزامر زبان بصورت رسمی و با حضور مراقب، جناب آفای عسکری برگزار گردید.

غیر از سوالات شفاهی و تشریحی کلاسی، آزمون هر ماه بصورت رسمی و با حضور مراثب  صورت می پذیرد. علت آن ایجاد امادگی و دادن انگیزه بیشتر به دانشجویان برای مطالعه است.